Amikor szerzőink kézhez kapják online vagy postai jogdíjfizetési értesítőjüket, olykor előfordul, hogy nem találnak meg benne bizonyos elhangzásokat. Ilyenkor reklamációt lehet indítani.
A hiányosságok hátterében általában az áll, hogy a zene/irodalmi mű felhasználójának adatszolgáltatása hiányos, holott az Artisjus nagy részben ez alapján végzi a jogdíjak felosztását. Ezért előfordulhat, hogy bizonyos elhangzások hiányoznak a jogdíjfizetési értesítésből – ez azonban még nem jelenti azt, hogy a jogdíj elveszett.
A hiányolt elhangzásokat ellenőrizzük, és szükség esetén megreklamáljuk a zene/irodalmi mű felhasználójánál – ehhez viszont szükséges, hogy a szerzők (vagy más jogosultak, pl. a szerzők jogutódjai, vagy az őket képviselő zeneműkiadók) az észlelt hiányosságokat jelezzék nekünk az alábbi módokon.
Reklamáció indítása előtt…
A reklamáció esetei és bejelentésének módjai
kérjük, olvasson tovább!
Kérjük, válasszon az alábbi lehetőségek közül!
a, Fellépő voltam a koncerten, és már regisztráltam a Szerzői Információs Rendszerbe (a SZIR-be).
b, Fellépő voltam a koncerten, de még nincs hozzáférésem online ügyintézéshez
Most érdemes pótolnia a SZIR-regisztrációt online ügyintézéshez, ezután térjen vissza az a) pont-hoz. Amennyiben erre jelenleg nincs lehetősége, adatszolgáltatóként emailben kérjük elküldeni az alábbi űrlapot a szerzok@artisjus.com-ra:
Koncertbejelentő űrlap letöltése és kitöltése
c, Nem léptem fel a koncerten, és már regisztráltam a Szerzői Információs Rendszerbe (a SZIR-be)
Kérjük, lépjen be az oldalra (a honlap jobb felső sarkában) azonosítójával és SMS-ben kapott jelszavával, majd indítsa el a reklamációt a „Reklamációk” menüpontban.
d, Nem léptem fel a koncerten, és még nem regisztráltam online ügyintézéshez (a SZIR-be)
Most érdemes pótolnia a SZIR-regisztrációt online ügyintézéshez, térjen vissza a c) pont-hoz. Amennyiben erre jelenleg nincs lehetősége, emailben kérjük elküldeni az alábbi adatokat (szerzok@artisjus.com):
Kérjük, válasszon az alábbi lehetőségek közül!
a, Fellépő voltam a koncerten, és már regisztráltam a Szerzői Információs Rendszerbe (a SZIR-be).
Kérjük, lépjen be az oldalra (a honlap jobb felső sarkában) azonosítójával és SMS-ben kapott jelszavával, és indítsa el a bejelentést a „Fellépések” menüpontban.
b, Nem léptem fel a koncerten, és már regisztráltam a Szerzői Információs Rendszerbe (a SZIR-be).
Kérjük, lépjen be az oldalra (a honlap jobb felső sarkában) azonosítójával és SMS-ben kapott jelszavával, és indítsa el a reklamációt a „Reklamációk” menüpontban.
c, Még nincs hozzáférésem online ügyintézéshez, és szeretnék reklamációt indítani
Most érdemes pótolnia a SZIR-regisztrációt online ügyintézéshez, majd térjen vissza az a) vagy b) pont-hoz. Amennyiben erre jelenleg nincs lehetősége, emailben kérjük elküldeni az alábbi adatokat (szerzok@artisjus.com):
Kérjük, válasszon az alábbi lehetőségek közül!
a, Már regisztráltam a Szerzői Információs Rendszerbe (a SZIR-be), és szeretnék reklamációt benyújtani.
Kérjük, lépjen be az oldalra (a honlap jobb felső sarkában) azonosítójával és SMS-ben kapott jelszavával, majd indítsa el a reklamációt a „Reklamációk” menüpontban.
b, Még nem regisztráltam a SZIR-be online ügyintézéshez, és szeretnék reklamációt indítani.
Most érdemes pótolnia a SZIR-regisztrációt online ügyintézéshez, majd térjen vissza az a) pont-hoz. Amennyiben erre jelenleg nincs lehetősége, emailben kérjük elküldeni az alábbi adatokat (szerzok@artisjus.com):
Kérjük, válasszon az alábbi lehetőségek közül!
a, Már regisztráltam a Szerzői Információs Rendszerbe (a SZIR-be), és szeretnék reklamációt benyújtani.
Kérjük, lépjen be az oldalra (a honlap jobb felső sarkában) azonosítójával és SMS-ben kapott jelszavával, majd indítsa el a reklamációt a „Reklamációk” menüpontban.
b, Még nem regisztráltam a SZIR-be online ügyintézéshez, és szeretnék reklamációt indítani.
Most érdemes pótolnia a SZIR-regisztrációt online ügyintézéshez, majd térjen vissza az a) pont-hoz. Amennyiben erre jelenleg nincs lehetősége, emailben kérjük elküldeni Az alábbi adatokat (szerzok@artisjus.com):
Kérjük, válasszon az alábbi lehetőségek közül!
a, Már regisztráltam a Szerzői Információs Rendszerbe (a SZIR-be), és szeretnék reklamációt benyújtani.
Kérjük, lépjen be az oldalra (a honlap jobb felső sarkában) azonosítójával és SMS-ben kapott jelszavával, majd indítsa el a reklamációt a „Reklamációk” menüpontban.
b, Még nem regisztráltam a SZIR-be online ügyintézéshez, és szeretnék reklamációt indítani.
Most érdemes pótolnia a SZIR-regisztrációt online ügyintézéshez, majd térjen vissza az a) pont-hoz. Amennyiben erre jelenleg nincs lehetősége, emailben kérjük elküldeni Az alábbi adatokat (szerzok@artisjus.com):
Kérjük, válasszon az alábbi lehetőségek közül!
a, Már regisztráltam a Szerzői Információs Rendszerbe (a SZIR-be), és szeretnék reklamációt benyújtani.
Kérjük, lépjen be az oldalra (a honlap jobb felső sarkában) azonosítójával és SMS-ben kapott jelszavával, majd indítsa el a reklamációt a „Reklamációk” menüpontban.
b, Még nem regisztráltam a SZIR-be online ügyintézéshez, és szeretnék reklamációt indítani.
Most érdemes pótolnia a SZIR-regisztrációt online ügyintézéshez, majd térjen vissza az a) pont-hoz. Amennyiben erre jelenleg nincs lehetősége, emailben kérjük elküldeni Az alábbi adatokat (szerzok@artisjus.com):
Kérjük, válasszon az alábbi lehetőségek közül!
a, Már regisztráltam a Szerzői Információs Rendszerbe (a SZIR-be), és szeretnék reklamációt benyújtani.
Kérjük, lépjen be az oldalra (a honlap jobb felső sarkában) azonosítójával és SMS-ben kapott jelszavával, majd indítsa el a reklamációt a „Reklamációk” menüpontban.
b, Még nem regisztráltam a SZIR-be online ügyintézéshez, és szeretnék reklamációt indítani.
Most érdemes pótolnia a SZIR-regisztrációt online ügyintézéshez, majd térjen vissza az a) pont-hoz. Amennyiben erre jelenleg nincs lehetősége, emailben kérjük elküldeni Az alábbi adatokat (szerzok@artisjus.com):