Felosztási panaszok

Amikor szerzőink kézhez kapják online vagy postai jogdíjfizetési értesítőjüket, olykor előfordul, hogy nem találnak meg benne bizonyos elhangzásokat. 

A hiányosságok mögött gyakran az áll, hogy a felhasználó hiányos műsorszolgáltatást ad, holott az Artisjus részben ez alapján végzi a felosztást.

Akár tévés, rádiós elhangzás hiányzik az értesítőből, vagy koncertes elhangzásait nem találja benne, jelezze az Artisjus Szerzői Kapcsolatok Osztályának emailben. Fontos, hogy a reklamáció mindig írásban (a szerzok@artisjus.com címre küldött emailben) történjen.

Rádiós vagy tévés elhangzás reklamációja

A sikeres reklamáció érdekében, emailben meg kell adni:

  • a rádióadó / televíziós csatorna nevét
  • a műsor címét
  • az elhangzás dátumát / időszakát
  • felhasznált zeneművének pontos címét.
Koncert reklamációja

Teljes koncerteket vagy akár egy koncerten belüli egy vagy több zeneszámot is reklamálni lehet. Az eredményes ellenőrzés érdekében lehetőleg szíveskedjen megküldeni nekünk az alábbi adatokat írásban (emailben):

  • a koncert időpontja
  • a koncert pontos helyszíne
  • a reklamált művek címe
  • a szervező neve, esetleg elérhetősége
  • a koncert hossza
  • zártkörű rendezvények esetén a rendezvény jellege (családi/céges)