Kampányaink célja, hogy felhívják a nagyközönség figyelmét a dalszerzők értékteremtő szerepére.
Októberben kilencedik alkalommal indult útjára a Dalfutár a YouTube-on. Az Artisjusszal közös együttműködés révén Hajós András idén nem csupán dalszövegeket és dalkezdeményeket szállít, hanem az évad dalszerzőjét is keresi.
[TOVÁBB]Vajon még képesek vagyunk megkülönböztetni a mesterséges intelligencia és az igazi dalszerzők által írt dalokat? Erre a kérdésre kereste a választ az Artisjus Dalszerzők napi egyedülálló kísérlete, melyben egy dalszerző páros szerzeménye „küzdött meg” egy részben és egy teljesen MI által írt dallal.
[TOVÁBB]A Dalszerzők napja 2022-ben egy közös dallal ünnepelte az alkotókat. Ez a dal mindenkié címmel megjelent egy a dal, amely 37 ismert magyar szerző közös munkájának gyümölcse.
[TOVÁBB]A 2021-es Dalszerzők Napja azt üzeni, hogy ‘A dal erőt ad‘, ezt a gondolatot képviseli a négy szerző-előadó nagykövet: Molnár Ferenc Caramel, Németh Alajos Lojzi, Schoblocher Barbara és Szentpáli Roland.
[TOVÁBB]2020-ban megújult a Dalszerzők napi kampány, az Artisjus kiírt egy pályázatot is rövid videókra, aminek a szövege szándékosan nyitottan hagyta, hogy a dalszerzéssel kapcsolatban pontosan miről szóljanak a pályaművek.
[TOVÁBB]2020 júliusában pályázatot írtunk ki, olyan videók terveit vártuk, amelyek kifejezetten a könnyűzenei vagy komolyzenei alkotók szerzői énjét mutatták be – fókuszálva a zene értékére, a szerzők és a dalszerzők szerepére.
[TOVÁBB]A dalszerző az első. Az Artisjus ezzel a szlogennel vágott bele 2019-es kampányába, amely keretén belül támogatta a Dalfutár sorozat újraindulását online környezetben.
Az Artisjus 2018 októberében életre hívta a Dalszerzők Napját, hogy felhívja a zenerajongók figyelmét a kedvenc soraik és dallamaik alkotóira.
A dalok mindenhol velünk vannak, felpörgetnek, erőt adnak. A dalszerzők értéket adnak nekünk.