Ügyintézés
Az ügyintézés a honlapról letölthető műsortükör kitöltésével és emailes beküldésével indul. További lépésekről és tudnivalókról ezen az oldalon olvashat.
Az Artisjus a felhasználó által megadott adatok és a jogdíjközlemény alapján mutatja ki a jogdíjat. Ezért is fontos, hogy az itt közölt adatok pontosak legyenek.
Az ügyintézés menete
- Kérjük, töltse ki géppel (ne kézírással) a műsortükröt és küldje be excelt-táblázatként emailcímünkre. (Aláírt változatra itt még nincs szükség!)
- Fontos, hogy a kiadványon szereplő összes hangfelvétel ISRC kódját meg kell adni a pontos adatkezelés érdekében.
- Hiányosság esetén értesítjük a pótolnivalókról.
- Amint a műsortükröt az Artisjus feldolgozta, bekérjük a kiadótól a megfelelő szerződéstípust és a véglegesített műsortükröt. Mindkét dokumentumot két-két aláírt, eredeti példányban kérjük eljuttatni címünkre. Az ügyintézés idejét lerövidítheti, ha a postai feladás előtt e-mailben is beküldi nekünk ezeket.
- A fizetendő jogdíjról szóló értesítőt az Artisjus megküldi a kiadónak emailben.
- A jogdíj befizetése után, az összeg beérkezését és könyvelését követően az Artisjus megadja a gyártási engedélyt, a jogdíjról szóló számlát és a szerződés egyik példányát.Ha a dokumentációs ellenőrzés során kiderül, hogy a szerződés nem tartalmaz szerzői jogilag védett műveket, a gyártási engedélyt továbbítjuk a kiadó által megjelölt sokszorosítónak.
- Az ügyintézés 10 munkanapot vesz igénybe. Az ügyintézés idejét lerövidítheti 2-3 nappal, ha a kiadó a befizetés bizonylatát eljuttatja hozzánk emailben.
Az engedélyt kizárólag a szerződésben meghatározott példányszámra adjuk meg.
A szerződésminták letölthetőek innen.