Ügyintézés 2018. január 1-től

Az ügyintézés a honlapról letölthető műsortükör kitöltésével és emailes beküldésével indul. További lépésekről és tudnivalókról ezen az oldalon olvashat.

Az Artisjus a felhasználó által megadott adatok és a jogdíjközlemény alapján mutatja ki a jogdíjat. Ezért is fontos, hogy az itt közölt adatok pontosak legyenek.

Az ügyintézés menete
  • Kérjük, töltse ki géppel (ne kézírással) a műsortükröt és küldje be excelt-táblázatként emailcímünkre. (Aláírt változatra itt még nincs szükség!)
  • Fontos, hogy a kiadványon szereplő összes hangfelvétel ISRC kódját meg kell adni a pontos adatkezelés érdekében.
  • Hiányosság esetén értesítjük a pótolnivalókról.
  • Amint a műsortükröt az Artisjus feldolgozta, bekérjük a kiadótól a megfelelő szerződéstípust és a véglegesített műsortükröt. Mindkét dokumentumot két-két aláírt, eredeti példányban kérjük eljuttatni címünkre. Az ügyintézés idejét lerövidítheti, ha a postai feladás előtt e-mailben is beküldi nekünk ezeket.
  • A fizetendő jogdíjról szóló értesítőt az Artisjus megküldi a kiadónak emailben.
  • A jogdíj befizetése után, az összeg beérkezését és könyvelését követően az Artisjus megadja a gyártási engedélyt, a jogdíjról szóló számlát és a szerződés egyik példányát.Ha a dokumentációs ellenőrzés során kiderül, hogy a szerződés nem tartalmaz szerzői jogilag védett műveket, a gyártási engedélyt továbbítjuk a kiadó által megjelölt sokszorosítónak.
  • Az ügyintézés 10 munkanapot vesz igénybe. Az ügyintézés  idejét lerövidítheti 2-3 nappal, ha a kiadó a befizetés bizonylatát eljuttatja irodánkba (emailben, faxon vagy akár személyesen).

Az engedélyt kizárólag a szerződésben meghatározott példányszámra adjuk meg.

A szerződésminták letölthetőek innen.