Ügyintézés
Az alapdíjas ügyintézés során az adatokat 10 munkanapon belül eljuttatjuk az adatkérőnek. Felárért lehetőség van garantáltan rövid határidejű, azaz akár 3 munkanapon belüli ügyintézésre is. Az ügymenet lépései innen érhetőek el.
Alapdíjas ügyintézés
- Az adatkérést mindig írásban, az alábbi online űrlapon kell elindítani.
- Az űrlap beérkezése után ellenőrizzük, hogy az adatok rendelkezésre állnak-e.
- Ha az adatok nem állnak rendelkezésre, erről írásbeli értesítést küldünk az adatkérőnek. Ebben az esetben az ügyintézés természetesen ingyenes.
- Ha az adatok rendelkezésre állnak, 10 munkanapon belül megírjuk a fizetendő díj összegét, amelyet átutalással kérünk befizetni.
- A befizetést igazoló bizonylatot faxon vagy emailben kell eljuttatni az Artisjushoz.
- A bizonylat beérkezését követő 5 munkanapon belül a kért jogutód-adatokat az adatkérő rendelkezésére bocsátjuk írásban.
- Az adatszolgáltatás emailben történik; az adatok megküldésével egyidőben a Jogi Főosztály az adatkérőnek a térítés befizetését igazoló számlát postai úton juttatja el.
Sürgősségi ügyintézés
Magasabb díj ellenében lehetőség van az ügyintézést meggyorsítani. Az adatkérés elküldésekor szükséges jelezni az űrlapon, hogy sürgősségi ügyintézést kér az adatkérő.
Előnye a normál ügyintézéssel szemben, hogy a díj beérkezésétől függően akár 3 munkanap alatt küldjük a jogutódok adatait.
Kérdése van az online űrlappal, esetleg az ügyintézés menetével kapcsolatban?
Hívjon minket a (1) 488 2636 telefonszámon munkanapokon!